با امضاي طوماري: مردم مهريز خواستار ساماندهي ميدان ورودي اين شهر شدند

یزدفردا "مردم شهرستان مهريز با امضاي طوماري خطاب به استاندار يزد، خواستار ساماندهي سريع ميدان ورودي اين شهر شدند.
به گزارش خبرنگاريزدفردا از مهريز، امضاي اين طومار بزرگ از ديروز در مراسم برگزاري نماز عيد سعيد فطر آغاز و امروز به استانداري يزد تحويل داده شد.
در اين طومار كه به امضاي بيش از 6 هزار نفر از مردم اين شهرستان رسيده است، خطاب به استاندار يزد آمده است: ما جمعي از اهالي مهريز ضمن تشكر از زحمات شوراي اسلامي شهر مهريز در آباداني شهر، از عدم اجراي طرح ورودي مهريز كه يكي از خواسته‌هاي ديرين مردم اين شهرستان است، ناراضي هستيم و مسئولان مرتبط هر روز وعده اجراي آن در آينده را مي‌دهند.
در اين طومار همچنين آمده است: با توجه به اينكه اين ميدان مزين به نام ولايت است و براي جلوگيري از حوادث ناگوار و چهره زشتي كه در ورودي استان از سمت جنوب دارد، خواستار تسريع در اجراي طرح مذكور هستيم.
ميدان ورودي شهرستان مهريز كه همزمان با سفر مقام معظم رهبري به استان يزد به نام ميدان ولايت نامگذاري شد، پس از گذشت مدت دو سال هيچ‌گونه اقدام و عمليات اجرايي روي آن انجام نگرفته است و ميدان به صورت نيمه‌كاره و خرابه‌اي رها شده است.
به دليل عدم ساماندهي اين ميدان بزرگ كه ورودي شهرستان مهريز نيز محسوب مي‌شود، تاكنون تصادفات بسياري در اين منطقه رخ داده كه منجر به خسارات جاني و مالي فراواني شده است.
مردم مهريز اميدوارند مسئولان استان و به‌ويژه استاندار يزد و نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي با پيگيري سريع اين طرح، به خواسته به‌حق مردم شهرستان مهريز پاسخ دهند.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا